tisdag 8 april 2008

Uppdatering på gång

Hejsan! Förlåt för att jag inte skrivit på ett tag, men det har varit rätt så mycket på g och sen när jag väl haft tid så har jag glömt eller inte orkat. Så nu kommer lite uppdatering:

  • Var med Sanna i helgen
    Sanna och jag satt i fredags och bestämde att hon skulle sova över hos mig i helgen. VI hade väldigt kul! Bland annat så fotograferade vi i skogen, spelade Super Mario på det gamla Nintendo, snackade, gick på promenad etc. Var väldigt kul!
  • Haft föreläsningar
    Den här veckan har det varit hälsovecka i skolan. Så vi har haft föreläsningar om sex och samlevnad, hälsa och lite annat liknande. Det gjorde att jag igår när jag kom hem bara la mig i sängen av trötthet. Det enda jag gjorde var att först äta sen bara sova. Vaknade runt tio på kvälllen och soimnade om efter några minuter. Det var riktigt skönt att sova eftersom att sömnproblem har börjat blivit vanligt i min vardag.

Jaja, ha det bra

Inga kommentarer: