fredag 6 juni 2008

Sjung om studenten...

Japp, i förrgår(tisdag, eller var det onsdag?) så åkte jag först med päronen till skolan för att lämna de sista grejerna. Datorn är nu inlämnad vilket suger. Jag saknar redan Photoshop.

I alla fall så gick vi sedan och åt lite mat och stack sedan hem. Mamma, syrran och jag skulle upp till Uppsala för att fira Sofias student. Vi åkte upp och satt med Rebecka(min andra syster) och kollade på GOD TV, super bra! La mig typ halv två/halv tre. Sen gick vi upp vid nio- tio. Skulle locka håret, sminka mig och göra iordning mig. Mamma fick hjälpa mig med håret eftersom att det inte blir lika bra om man själv gör det, i alla fall inte när jag gör det, ha ha! :) Sen stressade vi och köpte blommor till Sofia, vilket inte var en hit för det var sjukt mycket folk så vi blev nervösa för att missa när Sofia skulle springa ut. Stack i alla fall och missade henne nästan. Sötungen var så sjukt fin och glad som man ska vara på studenten! Vi snackade, skrattade innan hon skulle upp på flaket med sina klasskamrater. Vi andra stack och fixade lite saker innan vi stack hem till henne. Kom hem till henne och hade det trevligt. Träffade nya personer och en del släktingar. Träffade också David som jag inte träffat på flera år, great my friend to see you!

De här dagarna var überskoj!

1 kommentar:

Anonym sa...

TACK!!! Jag är jätte glad att ni kunde komma!!! =D Det hade varit helt kasst utan dig i alla fall å att du drog med dom andra tjejerna i familjen va ju ett STORT plus! Nu är det över med festerna i alla fall... Men påminns hela tiden om det eftersom plakatet, gossedjuren å blommorna finns i mitt rum. Samt att Dennis tog lite bilder. Nästan lite för lite bilder egentligen... ;) Ska försöka skicka tack kort till alla som förgyllde min dag men det är krångel med datorn... :( Men vi hörs sötis! Kram kram Tack än en gång!!!! Hälsa familjen!