torsdag 7 augusti 2008

Planing my booring day

Dagarna kommer och går fastän inget har gjorts. Jag känner mig så uttråkad och trött på allt, även fast jag haft sommarlov.

Jag kan inte skriva på boken eftersom den här datorn är crap. MEN något jag har gjort är att planera vad som ska skrivas. DU skulle bara se på min lista. Det är 29 punkter och ändå är den inte klar. Listan består av händelser som ska hända framöver i boken. Jag är ganska så stolt över mig själv just nu, ha ha!

Sen har jag varit på gymmet med mamma. De hade bytt till nya maskiner som var lite... tyngre. Dessutom har jag tappat muskler nu under sommaren så jag kunde inte ta lika mycket som annars. Typiskt, det var inte liite pinsamt det ska ni veta! Till slut var jag tvungen att avsluta och började simma istället. Det var ljuvligt, inte bara för att jag kände mig så lätt i vattnet utan för att jag var själv där i basängen, inte ens någon som satt och kollade! Ovanligt. Det var bara mamma och någon annan snubbe inne på Nautilus(stavning?). Efter det var det så klart in i duschen och bastun. Mycket skönt. Mamma och jag själva. Jag ska nog gå dit när det är nära på att stängas, mycket ro givande.

När jag kom hem och hade ätit ringde jag Maria, vi gick ut och fotade massa. Solnedgången vid vattnet var en höjdare! Mycket vackert. Sen gick vi och träffade hennes kompis(sorry Maria, mitt minne du vet) sen så gick vi till Marty, kul var det. Fast inte så kul när någon snubbe glodde vid järnvägsstationen. burr. Hem igen och se på TV, sen nu idag har vart såååå tråkigt.

Långt inlägg, hm illa?

Inga kommentarer: