tisdag 5 augusti 2008

Rain, writing and singing

Idag är det en regndag igen- det har regnat i flera veckor om jag inte tar fel. Ja, jag var i alla fall inte på dåligt humör när jag vaknade vilket är ovanligt, mitt humör gillar att vara ont.

Jag har inte gjort så mycket idag, hade tänkt anteckna vad för händelser som ska vara med i min bok, men som vanligt har jag inte satt igång. Usch på mig. Måste börja för jag vill att den ska bli klar så fort som möjligt. Vill inte sitta och vara sur på att jag är så lat och slarvig. PLANERING skulle jag behöva få instämplat i huvudet, även ordet KARAKTÄR.

I alla fall så är det en sjungande dag också. Sitter och lyssnar på musik och sjunger med. När jag var med päronen till brorsan så satte vi på en lovsångsskiva med Miracle Music. Sjöng med, även mamma sjöng också ibland. Längtar tills jag är med i lovsången nästa gång. Har ju varit borta nästan hela sommaren så det har inte blivit något av lovsång förutom i bilen eller hemma.

Inga kommentarer: