torsdag 24 januari 2008

The countdown has begun

Sitter nu här i skolan och väntar på att en lektion börjar. Är inte med på idrotten eftersom att visa mig i badkläder är liksom inte min grej. Nej, hellre få IG än skämma ut sig. Stoltheten själv skriver det, haha! Men i alla fall så vet jag inte vad för lektion som vi ska ha eftersom att alla säger olika. VI hade dagens lektion i måndags så nu vet vi inte om vi ska ha den vanliga lektionen eller en annan. Inte undra på att man inte orkar byr sig när man blir förvirrad av allt. SÅ nu sitter jag här, lyssnar på musik och skriver ner lite suckar omformaterade som ord. Wow, nu var jag poetisk va, haha?

I alla fall så har jag betalat resan till Romme nu, finaly! Så nu vet jag att jag verkligen kan åka dit. Snart bär det av. Tolv dagar kvar, Yes, räknar ner! Åka snowblades och njuta med kompisar. SKa dit med Becka och Emelie. Kanske ska ta med kameran och fota lite. Ska bli skoj. Har inte fotat med den i någon riktig skidbacke så det ska bli kul. Fast vill ju samtidigt inte riskera att den går sönder. Oj vad mycket man skriver nu då, när man är trött och hungrig.

Inga kommentarer: