söndag 20 januari 2008

Äntligen!

Sitter här och är trött. Ska egenligen sova men kan inte(som vanligt asså).
Ja, nu är jag klar med uppsatsen om "PC:ns Delar". Dötråkigt men var ju tvunget att bli klart.
Sen i torsdags kväll var det tjekväll med klassens tjejer. Riktigt kul faktiskt. Lärde känna varandra bättre. Vilket i alla fall jag ville.
Sov verkligen inte ett dugg den natten, så i fredags var jag enormt trött. Orkade inte ens vara kvar på Thai-restaurangen där massa släktingar skulle ha middag. Gick hem därifrån och gjorde iordning mat. Satte mig sen vid datorn. Efter nån timme så la jag mig och sov. vaknade runt klockan åtta på kvällen. Sen satt jag uppe till vid ett kanske. Jaja, Igår så var jag hos farmor och farfar eftersom farmor fyllde 82 år(Grattis!). Hade det kul faktiskt. Satt och pratade med släktingarna. åt gott. mös verkligen.

Inga kommentarer: