onsdag 16 januari 2008

Lydia goes uppdatering

Hej, har inte uppdaterat på ett tag nu så det var dags. Här är lite av det som hänt:

  1. Har köpt katt
    Efter att Oliwer hämtades av sin riktiga ägare bestämde jag mig att köpa en egen. Kollade runt på nätet med mamma. till slut så hittade vi en katt. Ringde och fick komma och kolla. Katten heter bilbo är svart och vit. Min lilla tjockis^^ Är riktigt nöjd faktiskt. Han är ingen kattunge, ungefär runt ett år.
  2. Var på tjejhelg.
    hade sjukt kul med Angelica, Emelie, Maria och Jennifer. Satt och åt gott, kollade på film(bölade mest) och pratade.
  3. Vart sjuk
    Var i skolan i måndags men mådde verkligen dåligt efter tjejhelgen. Ont i huvudet, mådde illa och ont i magen. Ringde till slut till mamma och sa hur det låg till. Fick åka hem.
    sen var jag hemma hela tisdagen(igår) för jag mådde inte bättre.
  4. Vart ledig
    idag så har vi haft studiedag, vilket betyder LEDIGHET!
    Gjorde matteuppgifterna(hata, hata, hata MATTE!!) och började på uppsatsen inom Datorkunskapen. Fick sen reda på att det ska vara klart på måndag, så jag behöver itne göra klart allt idag(dubbel pust).

Inga kommentarer: