onsdag 23 januari 2008

Pain!

Jahapp, sitter nu här i skolans klassrum och inte gör ett piss. Egentligen lektion men jag orkar verkligen inte jobba. Kanske en sådan dag, vad vet jag. Vi har ingen lärare för tillfället så hon i kansliet kommer och kollar oss ibland(eller rättare sagt de i klassrummet, haha). Sitter och har ont i magen, är trött och uttråkad. I morse hade jag ont i magen på grund av träningsverk i ett eller två muskelfästen i revbenen. Fy vad det smärtade! Jag kunde varken andas eller slappna av. Satt när jag åt och klagade inför mamma, som då små skrattade åt mig. Hon skrattade åt att jag sa så dumma/konstiga kommentarer. Sen var man dessutom seg att komma upp eller göra sig klar inför dagen.

SÅ nu sitter jag här- hungrig och seg. Hoppas att dagen ska gå fort. Efter att vi slutat ska kanske Maria och jag leta efter sommarjobb. Hoppas man får ett bra jobb som man får lite cash av.

Inga kommentarer: