lördag 26 juli 2008

Badande & Malmamarknaden

Har badat en hel del på sistone och vart med Sanna & Maria. Sen igår var jag på Malma med dem och andra kompisar. Det var riktigt kul, blev spyfärdig efter att ha åkt Virvelvinden massa gånger, ha ha!Fast jag köpte pepsi och en hamburgare så det blev bättre. Maria var snäll och tog hand om mig då, fick bland annat en huvudvärkstablett av henne. Snäll som hon är! Sen så gav hon och jag oss till E.M.D's konsert. Tog massa kort(kommer ladda upp senare tror jag) på det. Träffade Becka en snabbis också :) Sen så åkte vi hem.

Idag så har jag varit och badat med familjen. Var riktigt varmt i vattnet så jag var som fisken i vattnet men sen så fick jag väldans ont i huvudet så jag var tvungen att åka hem igen :( Så nu sitter jag här och informerar er om min tråkiga dag, ha ha!

Inga kommentarer: