onsdag 23 juli 2008

Roligt med efterlängtade vänner

Igår på kvällen så överraskades jag av Maria som stod vid dörren. Det blev en lång kram och mycket osammanhängande snack(från min alltså, ha ha!). Jag gav henne min present som var efter att hon fyllt år under tiden jag varit bortrest. Det visade sig vara en lyckad present, yay! I alla fall så frågade hon mig om jag ville följa med henne när hon skulle vara med Hanna, och jag sa som vanligt glatt ja.

Vi gick ner och mötte Hanna och gick in mot Flens lilla "Centrum", om man nu kan kalla det för det. Stod och snackade och Hanna köpte sig sen en cola som jag snodde lite då och då, ha ha! :) De retade mig lite för att jag bara hade ett långt linne på mig, jag använder det som en klänning eftersom linnet är så långt. Det visade sig att killarna gillade det och stannade upp och gav blickar och/ eller ljud. Ja, lite pinsamt var det ju. Speciellt när en bil stannade och körde en liten runda och stannade igen vid oss.
"Det är bara för att du inte har byxor." Sa någon av Maria eller Hanna, ja jag sa att jag aldrig skulle göra om det igen, ha ha! Men kul var det. De tyckte att jag aldrig snackat så mycket förr, ha ha och de måste vara rätt så mycket i så fall.

Sen gick Hanna hem och Maria följde med mig hem en liten stund. Satt vid datorn och kollade roliga klipp på Youtube. Tände lite ljus som jag hade inne hos mig och myste. Vad jag saknat Maria!

Idag ska Sanna komma till Flen och Maria och jag ska möta henne, fy vad kul det ska bli! :) Saknat både Maria och Sanna jätte, jätte, jätte, jätte mycket! <3

Inga kommentarer: