fredag 11 juli 2008

Gotland- mest soltimmar? Hm...

Här kommer jag och hälsar från molniga och regniga Visby. Har varit här i tre veckor ungefär och ska vara här i en vecka till. Ja som sagt har jag ännu inte badat en enda gång sen jag kom hit. Den värsta gotlands semester jag någonsin haft i mitt korta liv. Varje sommar jag varit här(nästan varje sommar) så har det varit soligt minst en vecka eller så men nu verkar solen inte stå på min sida alls.

Ja ja, annars har det varit bra. Köpt två par skor och en tröja, får se om jag köper mer saker innan jag åker till Uppsala. Längtar tills jag kommer dit för har inte träffat vissa kompisar sen i Youth(höstas) eller EK som var förra sommarn. Fast fruktar över om Victor kommer att komma dit, eftersom jag inte träfffat honom, sen det hela hände och det var inget trevligt minne.


I alla fall så saknar jag mina kompisar från hela Sverige, miss you like craaazy! och hoppas ni har det bra. Jag har gråtit, och gråtit och suckat över att jag inte fått se er på väldans länge. Ses snart? Hoppas det.

Och sen till Hanna, vår vänskap håller på att falla sönder och jag känner att vi har glidit isär.

1 kommentar:

Anonym sa...

men alltså! NÄR FAN KOMMER DU TILL FLEN ??!?!??!?! :o