söndag 11 maj 2008

Alone, tired and pissed off!

Helgen har varit mest bra. Festen var lyckad. Kom fler än vad jag trodde och fick fina saker. Sofia och Hanna var här. Kul att ha kompisar, men ibland så fattar inte "vissa" vad de gör mot andra. Sofia, detta är inte mot dig. Hoppas du fattar det, för du är en überskön tjej. Alla andra fattar vem jag snackar om. Och om hon, som detta gäller om, läser detta får jag väl ta smällen. Jag orkar inte ta detta länge till. Sofia reagerade också mot vissa saker och det gör mig glad, för att annars hade jag undrat om det var mig det var fel på. Annars har helgen vart underbar... men allt detta gör mig så sjukt ledsen.

You are killing me within
So you can feel the power
and can feel stronger
I can only cry and scream
inside my broken' heart

that you someday will understand
who you really are
By: Lydia

Inga kommentarer: