fredag 9 maj 2008

Rapport från skola: fredag

God morgon alla solisar! Ja, det är i alla fall jag. Superglad och sprallig. Kanske beror på att jag lyssnade på Relient K imorse när jag gjorde iordning mig inför skolan. Sitter här nu i alla fall och ska ha Webbdesign. Ska försökte göra klart hemsidan så att jag kan stryka den saken från "to-do-listan".

Senare ska jag och tjejerna(vet inte om alla ska?) fika på 21:an. Får se när det exakt blir av. Efter det så ska jag få hem Sofia och Hanna, yay! :) Dem ska vara här över helgen nu när jag ska firas av släkt. Får se hur många som kommer, kanske inte blir så många trots allt. Får helt enkelt se.

Hejdå för stunden!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej men tack så jättemycket! :D
Jag köpte pärlorna i en speciell smyckes- och pärltillbehörsaffär här i Jönköping... Så jag tycker absolut att du ska se om det finns någon sådan i närheten. Den här är i alla fall fantastisk, man vill ha ALLT! Haha :P

Snygga bilder i headern förresten :)