torsdag 29 maj 2008

Mobilens mysterier

Fick en räkning nu från Telia. Jag brukar ha på kanske två- tre hundra kronor men nu stod det runt TVÅ TUSEN KRONOR! Jag har aldrig haft så hög räkning, sen så stod det att jag hade ringt till någon/några i Stockholm vilket är helt absurt för jag känner ingen i Stockholm, och sen hade det numret blivit uppringt över hundra gånger! Det är helt absurt! Jag fattar inte.. jag har heller inte lånat ut min mobil till någon som jag inte känner, och dem jag känner har bara ringt till sånna jag vet om, som inte bor i Stockholm. Och nu måste vi betala det här. Mamma ringde och sa upp abonnemanget Hon snackade innan med en av deras anställda och dem sa att det inte var något fel som dem hade gjort utan det var verkligen så att jag/ annan hade ringt. Det kollade dem upp.

Jag får panik, vem har gjort det här mot mig? Varför och varför jag? Och vem/vad ringde du till?

Om jag får reda på vem det är så kommer jag att slå sönder den idioten och få begära att han/hon betalar mig den summan!

Inga kommentarer: