torsdag 8 maj 2008

Rapport från skolan: Torsdag- Förlåt!

Hej igen! Förlåt över att jag inte uppdaterar så mycket nuförtiden. Det har bara inte blivit av eller så har jag inte orkat. Jag är riktigt skoltrött just nu så jag har knappt ingen ork när jag kommer hem från skolan. Jag har i alla fall orkat att ändra lite saker här på bloggen vilket är ganska så kul, är ganska nöjd. Får låta det vara enkelt och svart för det håller i längden.

Idag, snart, så ska jag ha idrott. Egentligen så är det knappt någon idrott vad jag tycker. Det ska bli frisbee-golf, vilket inte är så jätte krävande men man slipper svetta ner sig i alla fall nu när det är så varmt. Sen efter det så har vi mediekunskap. Ska gå igenom provet vi ska ha sen. Är lite nervös inför alla prov vi ska ha, vill verkligen inte få dåligt betyg.

Inga kommentarer: