tisdag 20 maj 2008

Skolans planering är inte den bästa

Nej usch för dem här två dagarna som gått. Igår var det en föreläsning på morgonen som inte hade allt med media att göra så jag blev ganska irriterad. Efter lunch var det i alla fall en föreläsning inom mediaträning som var intressant. Efteratt jag varit i skolan var jag ut i Hällefortsnäs och gick på sörmanlandsleden och grillade med några. Det var härligt, skulle bara ha tagit med mig kameran.

Idag sen så var det helt bortkastat att åka till skolan. Först skulle vi på ett besök till ett företag som jobbade med kretskort(?). Hade absolut inget med media att göra så man blev inte lite less på det. Sen så gick vi tillbaka till skolan och hade håltimme tills Ulrika kom och berättade att lunchen var flyttad så att det skulle påverka nästa besök vi skulle göra. Så då sa honatt vi inte behövde gå på besöket. Alltså snacka om att jag nästan lackade(inte på henne men den som annordnat detta). Hade inte behövt åka till skolan.
Nej, usch hatar detta. Hade hellre haft vanliga lektioner.

Inga kommentarer: