torsdag 15 maj 2008

Rapport från skolan: Torsdag

Nä, usch, har gjort idrottsprovet nu och jag vet inte vad resultatet blir, hoppas jag klarar mig i alla fall. Nu ska Micke ha mediekunskap(?) och jag ska göra färdigt färgläran :/ This sucks, mycket att göra den sista skoltiden.

----------------------------------------------

Jag orkar inte toffla, vill ni inte vara med mig så fine, va inte det. Jag har försökt att snacka men ni verkar inte bry er så nu bryr inte jag mig heller. Om ni inte gillar mig, fine gör inte det för jag fattar det redan. Jag ska sluta toffla och charma för det fungerar inte. Jag ville vara er vän men jag orkar inte offra mig hela tiden.

5 kommentarer:

maria sa...

så ska det låta lydia, ta ingen onödig skit. jag vill vara din vän. <3

Beckish sa...

Jag vill oxå vara eran vän och om ni säger att jag inte bryr mig så har ni fel.. för jag gör de men ni kanske inte ser de.. men de är inte mitt fel i sånna fall..

emeliehansen sa...

Man behöver inte överdriva.
det är väl klart som fan att jag vill ha dig som vän. Grupperingar händer, har ju redan hänt eller hur? och vi fixade det, vad är annorlunda den här gången? ni som är trötta på oss elr?

Lydia sa...

Jag blir så trött på era ursäkter, Om man vill ändra något så försöker man. jag har försökt men orkar inte för jag mår bara skit när ingen annan tar tag i det hela. Jag var itne trött på er. Ni verkar ju vara trötta på oss.
(not to Maria)

emeliehansen sa...

Aha så vi har inte försökt elr vadå? :S
tack för det..
när vi frågar er något så är ni tjuriga eller igronerar ni oss elr inte hör oss vad vet jag..
och vad för ursäkter? att grupperingar händer? det gör det vart man än går och med vilka man än är med.