tisdag 6 maj 2008

Rapport från skolan- tisdag: Muntligt Nationella- Dagens skräck

Japp, idag så ska vi ha nationella i engelska igen, nu den muntliga delen. Jag fasar inför den för jag vet att varje gång jag haft det så stakar jag mig när jag snackar. Engelska gillar jag, både att skriva och sjunga men att snacka är en fasa. Ja ja, hoppas att det blir ett G åtminstone. Ska snacka med Maria och Sanna då. Fick dela in oss i egna grupper, högst i tre personer.

Sen efter skolan någon gång ska Maria och jag ut till Stenhammar och fota lite, mysigt :)
Var ett tag sen jag var vid Stenhammar, det är så sjukt vackert där!

1 kommentar:

maria sa...

det ska bli sjukt kul att gå ut och fota sen, :D sen vill jag bara att det muntliga ska vara överstökat. jag blir så nervös >_< det kommer inte gå bra, det känner jag. BAH. lycka till Lydia :)