onsdag 21 maj 2008

Swedbank, fotograf & humöret svänger

En ganska tokig dag vad jag tycker. Först så stack man till skolan och skulle höra på ett föredrag av två personer från Swedband. Usch, har ju inget med media att göra överhuvudtaget. Fast jag lärde mig ju saker som jag har användning av senare i livet. Det var två unga tjejer som hade föredraget. De pratade om lån, ränta, fonder etc.

Sen så var det att höra på en fotograf som hade jobbat som det i femtio år(han var ungefär sjuttio år). Det var intressant men jag var så trött och hade huvudvärk så jag satt och gäspade mycket Men man fick sig lite tips och så. Jag kom på mig flera gånger med att jag stirrade på honom när jag lyssnade. Men det betyder ju bara att det var ett bra föredrag.

Men jag kom inte hem lika glad som jag var då. Usch, skrek och var sur. Sen så hade pappa erövrat datorn så jag kunde inte sitta här. Jag satte mig vid TVn och spelade "Need for Speed- Underground" istället. La ut min ilska på det istället för att skrika mer på dem andra. Usch, skönt att man är ledig imorgon i alla fall, så att man kan ta igen sig. Tjejerna var sjyssta idag, gjorde min dag bättre. Tack!

Inga kommentarer: