måndag 11 februari 2008

Goder morgon!

Sitter nu här i skolanoch väntar på att klockan ska bli halv nio. Det är då vi börjar skoldagen. Igår hade jag mega problem med att sova. Satt bokstavligt på min stol och nästan hoppade. Överenergisk till tusen var jag! Jag försökte med att se på tv först men det verkade som att det gav ännu mer energi. Sen så försökte jag med att läsa i en av mina böcker men det blev inte bättre. Till slut så tog jag till det gammalmodiga sättet: ligga i sängen och försöka koppla av. Det tog över en halvtimme minst att somna. Jag kanske somnade vid ett halv två, vilket itne var särskilt smart för att jag skulle upp halv sex imorse. Gick upp tjugo i efter att ha dragit mig i tio minuter efter att mobilen ringde. Såg förvånat att Bilbo hade joinat mig i sängen. Låg tätt intill ett utav mina ben. Sen så stressade jag in i duschen. Hade liksom stress i min bröstkorg hela tiden, även just nu. Känns obehagligt. Kan inte vara bra för hjärta eller mage just nu. Vill inte ha magsår och har inte planerat att börja må illa sådär som jag gjorde sent förra året. Nej måste börja stressa mindre. Nu kommer min mattelärare. Måste låtsas jobba.Hejdå!

Inga kommentarer: