onsdag 27 februari 2008

Onsdag: Rapport från skolan

Usch, sitter här på lektionen och gör inte ett piss. Har svenska nu med Björn Borgs stand in. Usch, gillar inte henne. Hon är inte ett dugg pedagogisk inom sitt sätt att lära ut svenska. Svenska är egentligen mitt favoritämne men nu när hon gör så att lektionerna inte blir intressant blir jag inte glad av att vara på dem här lektionerna. Visst, man ska ha en bra inställning men när man försöker och det inte funkar vad ska man då göra? Bara le och säga att det är skit kul? Usch nej, vi har sagt till Micke att hon inte är bra och vi vill byta. Får se hur det blir.

Lektionen innan var Medieproduktion och fick lära oss i Photoshop hur man gör klot med skugga och så. lite kul men jag har huvudvärk så det påverkade mitt humör ganska mycket. Ska kanske testa det hemma sen. Sen ikväll blir det Grey's Anatomy, har längtat. Hoppas mamma är hemma med mig då så kan vi se tillsammans för det brukar vi göra. Jaja, kanske skriver mer sen när jag kommit hem. Hejdå

Inga kommentarer: