måndag 18 februari 2008

It's a party!

Lyssnar på låten The Show med Hawk Nelson. Underbart skön, blir så glad av att lyssna på den och de andra låtarna av dem. They make my day, liksom.

Gick upp klockan halv sju idag då, lite längre än när det är skoldag i alla fall. Brukar då gå upp vid sex, men nu jobbar man med Anna. Gick senare halv åtta för att lämna henne på hennes jobb. Ska hämta henne igen halv ett. Usch vad trött man är! Gick och la mig vid ungefär halv tolv, inte bra. Sen somnade jag någon gång efter midnatt. Ja, jag vet: jag måste lägga mig tidigare om jag ska upp tidigt men det gick förvånadsvärt bra att gå upp. Så ja jag vet inte...

Imorgon kommer päronen hem från deras resa. Ska bli skönt att ha dem hemma igen. Pratade med mamma i telefon igår och klagade över min migrän som jag hade fåt igen. Hon va så gullig och sa: "När vi kommer hem så ska vi ta hand om dig ska du se." Tyckte det lät riktigt gulligt av henne. Hon känner sig kanske lite skylldig att de åker när jag är i skolan, ska ta hand om minst ett djur(ibland två) och sen ska jobba, plus att behöva ta hand om en lägenhet. Ja, ni kasnke det är bebisgöra och är hur lätt som helst, men jag har haft det superstressigt den här veckan så jag tycker inte det har varit så lätt. Är väldigt lättstressad och tål det inte heller. Jaja, hoppas dagen går fort så att man kan slappa fullt ut.

Hejdå för stunden!

Inga kommentarer: