tisdag 12 februari 2008

Tired of being sick

Sitter här med min vanliga huvudvärk. Nej, det har inte blivit bättre och nej jag mår inte bra. Är visst sjuk hela tiden nu och min huvudvärk(kanske migrän) är nästan konstant nuförtiden. Var hemma idag på bland annat det. Magont också och såklart min konstanta trötthet. Det verkar dessutom som att den bryter ut ännu mer om jag är ensam. Great, really great. Tack mamma och pappa för att ni lämnar mig ensam när det är såhär! Att åka till Barcelona utan mig, är okej, men när det snart är lov? Nej det är inte acceptabelt. Japp, jag låter lite miserabel och desperat men hallå jag får vara det på grund av allt som händer omkring mig. Jaja, får se om jag kommer till skolan imorgon. Jag lovar inget, men jag bestämmer mig heller inte nu för något.

Inga kommentarer: