torsdag 21 februari 2008

Trist start

Vaknade av att pappa ropade på mig att det var mat. Orkade verkligen inte gå upp, usch vad jag var trött. Så går det när man är dum och inte går och lägger sig även fast man har huvudvärk. I alla fall så gick jag upp efter att mamma kom och tjatade på att jag måste gå upp. Så jag gick upp, åt middag och satt och kollade i Claes Olssons tidning. Sa till mamma att jag ville åka och kolla runt i affärer, även fast jag inte hade några pengar just nu. Mamma säger bara att det inte går idag men att jag kan fråga pappa mo han vill följa med. Visst det gjorde jag och då började han fråga varför jag ska åka om jag inte har råd. Blev så sur, fattar dem trögt eller? Kunde ju inte säga at vi kunde kika på en present till Anna för hon satt ju i samma rum. Nej jag blev sur och gick in hit. Sen kom mamma in nyss och sa att jag i alla fall kan fråga honom sen om han vill, för hon menade att alla klan ju inte åka och pappa ska vara med när det gäller att köpa till henne(ska kanske köpa en ny tv till henne och han är bra på elektronik). Men i alal fall så kanske Maria och jag ska gå på promenad senare, hon räddar mig :)

Inga kommentarer: