söndag 24 februari 2008

Writer's Corner

Nej jag orkar verkligen inte! :( Ska översätta den där novellen sen så ska jag börja skolan imorgon. Vill inte! Vill bara ha minst en veckas lov till och slappa och sova. Vill inte stressa och vara orolig mer. Har ägnat tillräckligt med tid till det under mitt liv. Det gör mig sjuk, allvarligt! Jag blir sjuk av att stressa hela tiden och sätta press på mig själv.

Det här skriver jag absolut inte för att folk ska tycka synd om mig, tvärt om! Jag hatar när folk tror att man inte klarar av någonting, men nu är det så att jag klarar inte av skola så mycket länge till. Så skoltrött så att jag nästan kollapsar .

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du det kostar en del, jag la väl ut runt 10 000. Det är ju verkligen värt det för att stanna ett år. Men åk med en förening, inte med EF Cultural Care. Ta STS eller någon annan, det kan jag rekomndera.