onsdag 20 februari 2008

Trött på nekanden

Usch! Sitter här och är trött och uttråkad. Jag loggade in på Bilddagboken och såg att jag hade en mindre bevakare, såg sen att en av mina kontakter(som var vän med mig) hade nekat mig. Yes, tänkte jag, det här var ju roligt... eller inte! Varför gör folk så utan att säga till? Varför säger inte personen en anledning? Förra gången jag blev nekad av en kompis så frågade jag henne varför. Hennes svar var att: nej du laddar upp för mycket bilder och för ledsna bilder. Okej? Det var ju snällt! Jag menar man kan lätt slippa undan att kolla på någons bilder om man inte vill. Det finns en knapp för det! Sen, visst, jag kanske inte alltid är glad när jag laddar upp bilder men ska man inte vara ärlig? Ska man dölja sina känslor för världen för att det kan göra så att andra känner sig obehagliga till mods? Nej det tycker inte jag! Jag tycker att man ska säga som det är och visa att allt inte alltid är okej! Ursäkta för mitt utbrott men jag blir så arg på sånt här.

1 kommentar:

AngelicaY sa...

kunde inte sagt det bättre själv!