torsdag 21 februari 2008

Magsjuka?

Jag åkte då för att handla i Katrineholm med pappa. Vi skulle köpa en platt-tv till syrran. Så vi åkte. Ibörjan var det skoj på vägen dit. Vi pratade och så. Sen helt plötsligt så börjar jag må illa, riktigt illa. Jag säger det till pappa och säger att jag måste äta någonting(trodde jag hade ett blodsockerfall). Så när vi kom till Katrineholm så gick vi in på Mac Donalds och köpte oss varsin hamburgare. Det visade sig att det inte hjälpte att äta. Så vi satte oss i bilen för att åka till ONOFF. När vi satt och pratade så kände jag hur jag började kvälja. Frågade pappa efter en påse och när jag precis hade satt påsen för munnen som kom det upp massor. Usch, kanske en hel liter! Massa vätska och annat äckligt. Efter det så blev det mycket bättre men hade fortfarande huvudvärk. Vi gick in och köpte tvn och stack hemmåt. Nu när jag är hemma så mår jag bättre, men jag måste ändå vara försiktig.

1 kommentar:

Anonym sa...

blä... ( ;) ) stackare!!!! hoppas det är ingen faligt bara... Du får inte bli sjuk nu! (om du måste så hoppas jag att det "bara" är magsjuka som går över ¨å inte något annat... men du försök att stressa mindre å jag tror du behöver röra på dig mer... Ja förlåt det är tjatigt å du har hört det förr från många men jag tror att du behöver det... Det skadar ju i alla fall inte! =P eller hur? själv får jag slå mig själv på fingrarna nu... Jag e inte ute å rör på mig som jag brukar... men det e för att cykeln har varit trasig (punka) men det laga jag i går så nu funkar det att cykla... =) föresten om jag kan glädja dig så ska jag säga att jag har köpt en digitalsystemkamera! =) en pentax K100 D å inte så dyr va den heller... sänkt med 800kronor för mig!=)=)=) men nu måste jag dra... krya på dig gumman!!! Vi hörs! kram kram från din vän kvar i Uppsala.