lördag 23 februari 2008

Travel, friends and party

Har inte varit inne här ett tag nu så nu tänker jag uppdatera lite.

  • Var med pappa och Anna upp till Uppsala en sväng och hämtade min andra syster Rebecka. Det var en trevlig resa. Skönare än att sitta här inne vid datorn och så hade vi det mysigt. Lyssnade på musik, pratade, skrattade och hade det allmänt skoj. Sen så köpte jag mig i samma veva en ny mp3. Fast egentligen var det pappa som betalade, haha :P
  • Efter det så var jag med Sanna. Hon hade ju kommit hem från Ålands resan så vi bestämde för att träffas lite. Åkte till Hälleforsnäs och var en stund hos hennes kompis Bea, sen gick vi till gårn. Hade aldrig varit där förr så det var lite pirrigt, haha! ;) Hade det riktigt sköj. Sjöng singstar och spelade fia. Köpte en dricka och en klubba. Inte mycket godis för man vill ju vara liite nyttig.
  • Var med min kusin Johanna till Katrineholm för att hitta en present till Anna. Så vi åkte dit och letade. Var lite svårt att hitta en present när hon inte hade sagt så mycket vad hon önskade sig.
  • Har varit på min syster Annas 30-års kalas. Var kul. Fick rollen som "Pressfotograf" av mamma för att pappa var sjuk i förskylning. Så han kunde inte ta kort som vanligt. Det var väl kul att göra det men lite pinsamt ändå. I alla fall så var det väldigt trevligt med allt folk och go mat. Träffade bland andra min kusin Jenny som jag inte träffat på evigheter! Var riktigt kul! Satt och pratade och skrattade en massa. Såg att Anna njöt för fullo.

Inga kommentarer: