tisdag 19 februari 2008

Kebab, mjölk och trevligt snack

Mixa ihop det och ni får till en kväll jag nu har. Mamma och pappa kom hem och hade köpt kebabrulle till oss alla. Mumsigt! Det var riktigt trevligt, Sebastian var här ett tag innan han skulle vidare till sin son. Obs! Sebastian är min morbror, så nu vet ni. I alla fallk så var det trevligt. Dem blev glada över att jag hade städat, och blev förvånade. Haha, det känns skönt att göra dem så paffa. Dem trodde visst inte att jag skulle göra nått sånt. Det jag gjorde var: sopade golven i hela lägenheten, bäddade, diskade, torkade bord, plocka bort skräp, la kläder i tvättkorgarna etc. Det tog kanske en- till en och en halv timme att bli klar med allt. Plus att jag gjorde iordning fika och kaffe, på egen hand :) Jag tyckte att jag var rätt duktig, haha! Eftersom jag är ganska så lat av mig i vanliga fall.

Inga kommentarer: