onsdag 20 februari 2008

Slappdag

Fick sova ganska länge idag. Kändes skönt. Gick upp vid ungefär kanske halv tolv och fikade med päronen. Satt och disskuterade om resor och sådant. Sen så gick jag in i duschen och fräschade upp mig. Använde peelingen jag har köpt. Den luktar så extremt gott. Ja, sen så åt jag kycklingfilé med couscos(stavas det så?). Sen så har jag bara suttit här framför datorn och slappar. Just de, jag har ju spelat Need For Speed Underground på PS2. Jag avreagerar mig på det om jag är sur, haha! ;)

Ja, vad ska man mer säga? Någon som vill komma över hit? Jag känner mig lite ensam. Vill verkligen ha tjejkväll igen, tjejer! Saknar er så grymt mycket så nu måste vi verkligen umgås lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej gumsan! Saknar dig så!!! kul i alla fall att man kan kolla in va du pysslar med om dagarna här i alla fall... :P Du undrade stavningen på ett ord här å då kan jag vara till hjälp.. Jag menar man går ju inte restaurang linjen för att slappa utan för att lära sig nått å då har jag lärt mig att det stavas Couscous... hihi... nu ska jag dra ner till stan å kolla på melodifestivalen... :D hoppas du har det skönt i kväll. Å du snälla; gå å lägg dig tidigt!!! innan elva tack. jag tror det är därför du e trött å har huvudvärk... så e det för mig i alla fall... (just nu har jag tyvärr en period då jag inte kan somna innan tolv/halv ett... :( snyft) kram kram