fredag 29 februari 2008

Some update

Jaha, glömde visst bort att skriva här på två dagar(inräknat idag). Har varit extremt trött, vilket har varit mitt eget fel. Ha rlagt mig sent och det är något min kropp inte klarar av när jag ska upp vid sex varje vardag. Nåja, lite update då.

  • Igår så var alla tjejerna i skolan. Helt underbart kul hade vi. Dessutom fick vi fota ganska mycket på Medielektionen. Jag tror jag tog över hundra bilder i alla fall. Sen så blev det ännu bättre när jag och Angelica småplanerar hur vi ska fota en bild till min novell som ska vara med i tidningen. Fast hon kan inte komma i helgen, synd. Hon skulle ha fått se Bilbo då också.
  • Nu så sitter jag här på lektionen(som precis har börjat) och ska "jobba" vilket betyder: göra ingenting. Nej, jag gillar inte direkt Webbdesign, speciellt inte med Stephanie.

Jaja, ska sluta nu. Höres senare kanske.

Inga kommentarer: